آموزش ذهنآگاهیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر سرسختی روانشناختی و نشخوار فکری در مادران دارای دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 71-84]
آموزش ریاضیتأثیر آموزش ریاضی از طریق برنامههای آموزشی رایانهای بر یادگیری ریاضی و علاقه به ریاضی دانشآموزان دیرآموز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 149-164]
آموزش گروهی مبتنی بر هنراثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر هنر بر اضطراب و حرمت خود دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 15-28]
آموزش والدینی بارکلیمیزان اثربخشی آموزش والدینی بارکلی بر خودکنترلی کودکان دارای اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 15-27]
آهسته گاماثربخشی آموزش حلمسئله بینفردی بر مهارتهای اجتماعی و عزتنفس نوجوانان آهسته گام [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
اختلال اتیسماثربخشی بازیدرمانی با استفاده از شن بر رفتارهای چالشی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
اختلال اضطراب فراگیراثربخشی درمان شناختی مبتنی بر مدل داگاس بر نگرشهای ناکارآمد و نگرانی دانشآموزان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 85-95]
اختلال افسردگیاثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر افکار خودآیند منفی و مشکلات خواب دانشآموزان دختر دارای اختلال افسردگی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-12]
اختلال رفتار برونیسازی شدهاثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر نظمجویی شناختی هیجان و همدلی شناختی دانشآموزان با اختلال رفتار برونیسازی شده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-136]
اختلال رفتاریاثربخشی برنامه فرزندپروری بر اساس مدل بارکلی بر تعامل مادر و کودک با اختلال رفتاری [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 177-188]
اختلال طیف اتیسماثربخشی برنامه آموزشی روابط درون خانوادگی بر رضامندی زوجیت مادران و تابآوری خواهران کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 189-199]
اختلال کاستی توجه و بیشفعالیفراتحلیلی بر شیوع اختلال کاستی توجه و بیشفعالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 165-177]
اختلال کمتوجهی بیشفعالیمیزان اثربخشی آموزش والدینی بارکلی بر خودکنترلی کودکان دارای اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 15-27]
اختلال نارساییتوجه/ بیشفعالیمقایسه نیمرخ کارکردهای اجرایی کودکان با نارساییتوجه/ بیشفعالی و کودکان با اختلال یادگیری ویژه در مقایسه با کودکان عادی: با تأکید بر عدم همبودی بین دو اختلال [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 28-44]
اختلال نافرمانی مقابلهایاثربخشی آموزش فرزندپروری براساس تئوری انتخاب بر رابطه والد- کودک و نشانههای بالینی اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 97-108]
اختلال نقص توجه و بیش فعالیاثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس بر تنظیم هیجان و تعامل والد- فرزندی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی* [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 37-49]
اختلال یادگیریاثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر تابآوری و سازگاری دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 107-115]
اختلال یادگیریاثربخشی تکنیکهای بازیدرمانیگروهی بر حساسیت اضطرابی، درماندگی و تابآوری دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 55-69]
اختلال یادگیریتابآوری تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و عملکرد دانشآموزان با اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطهای اهمالکاری تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 51-60]
اختلال یادگیری خاصاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر سرسختی روانشناختی و نشخوار فکری در مادران دارای دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 71-84]
اختلال یادگیری ویژهمقایسه نیمرخ کارکردهای اجرایی کودکان با نارساییتوجه/ بیشفعالی و کودکان با اختلال یادگیری ویژه در مقایسه با کودکان عادی: با تأکید بر عدم همبودی بین دو اختلال [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 28-44]
اختلال یادگیری ویژهاثربخشی آموزش مبتنی بر ذهنآگاهی بر تنظیم شناختی هیجان و انعطافپذیری شناختی مادران کودکان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 125-138]
ارزشهای اجتماعی- هیجانیبررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس ارزشهای اجتماعی- هیجانی و تابآوری در کودکان عادی و ناشنوای پیشدبستانی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
استعدادالگوی شناسایی استعداد ریاضی بر اساس رویکرد ملاکهای چندگانه در دانشآموزان تیزهوش و بااستعداد [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 45-67]
اضطراباثربخشی بازیدرمانی با استفاده از شن بر رفتارهای چالشی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
اضطراباثربخشی درمان ذهنآگاهی بر اضطراب و تنظیم هیجانی دانشآموزان تیزهوش دوره اول متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-148]
اضطراباثربخشی آموزش مدیریت خشم بر افسردگی، اضطراب و تنیدگی دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-236]
اضطراباثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر هنر بر اضطراب و حرمت خود دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 15-28]
افسردگیاثربخشی آموزش مدیریت خشم بر افسردگی، اضطراب و تنیدگی دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-236]
افکار خودآیند منفیاثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر افکار خودآیند منفی و مشکلات خواب دانشآموزان دختر دارای اختلال افسردگی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-12]
انعطافپذیری شناختیاثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر انعطافپذیری شناختی دانشآموزان ناشنوا [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 250-259]
انعطافپذیری شناختیاثربخشی آموزش مبتنی بر ذهنآگاهی بر تنظیم شناختی هیجان و انعطافپذیری شناختی مادران کودکان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 125-138]
انعطافپذیری شناختیرابطه علّی سبک زندگی و انعطافپذیری شناختی با سلامت روان مادران کودکان استثنائی با میانجیگری کنترل تفکر منفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 61-73]
اهمالکاری تحصیلیتابآوری تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و عملکرد دانشآموزان با اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطهای اهمالکاری تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 51-60]
ایرانفراتحلیلی بر شیوع اختلال کاستی توجه و بیشفعالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 165-177]
ب
بازیدرمانیاثربخشی بازیدرمانی با استفاده از شن بر رفتارهای چالشی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
بازیدرمانی انفرادیمقایسه اثربخشی بازیدرمانی انفرادی و گروهی بر تابآوری در دانشآموزان دبستانی مبتلا به نقصتوجه- بیشفعالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-13]
بازیدرمانیگروهیاثربخشی تکنیکهای بازیدرمانیگروهی بر حساسیت اضطرابی، درماندگی و تابآوری دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 55-69]
بازیدرمانی گروهیمقایسه اثربخشی بازیدرمانی انفرادی و گروهی بر تابآوری در دانشآموزان دبستانی مبتلا به نقصتوجه- بیشفعالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-13]
باورهای هوشیبررسی رابطۀ میان باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای مشکلات یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 116-124]
باورهای هوشی افزایشیبررسی رابطۀ میان باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای مشکلات یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 116-124]
بخشایشگریاثربخشی برنامهی بخشایشگری در کاهش مشکلات رفتاری برونیسازی شدهی نوجوانان مقیم کانون اصلاح و تربیت تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 86-96]
برنامهریزی راهبردیبررسی کارکردهای اجرایی در مولتیپل اسکلروزیس دوران کودکی و نوجوانی با تأکید بر توانایی برنامهریزی راهبردی و مدیریت زمان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 13-23]
برنامهریزی و سازماندهیاثربخشی آموزش دیویس بر بهبود مهارتهای خواندن، برنامهریزی و سازماندهی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 45-54]
برنامههای آموزشی رایانهایتأثیر آموزش ریاضی از طریق برنامههای آموزشی رایانهای بر یادگیری ریاضی و علاقه به ریاضی دانشآموزان دیرآموز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 149-164]
برنامهی آموزشیاثربخشی برنامهی بخشایشگری در کاهش مشکلات رفتاری برونیسازی شدهی نوجوانان مقیم کانون اصلاح و تربیت تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 86-96]
بسته آموزشی تعامل والد- فرزنداثربخشی بسته آموزشی تعامل والد- فرزند بر کیفیت دلبستگی کودکان دارای تعامل مادر-کودک ناکارآمد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 237-249]
تئوری انتخاباثربخشی آموزش فرزندپروری براساس تئوری انتخاب بر رابطه والد- کودک و نشانههای بالینی اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 97-108]
تابآوریاثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر تابآوری و سازگاری دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 107-115]
تابآوریاثربخشی برنامه آموزشی روابط درون خانوادگی بر رضامندی زوجیت مادران و تابآوری خواهران کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 189-199]
تابآوریبررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس ارزشهای اجتماعی- هیجانی و تابآوری در کودکان عادی و ناشنوای پیشدبستانی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
تابآوریاثربخشی تکنیکهای بازیدرمانیگروهی بر حساسیت اضطرابی، درماندگی و تابآوری دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 55-69]
تابآوری تحصیلیرابطه جهتگیری هدفی (با نقش میانجی تابآوری تحصیلی) و درگیری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 216-226]
تابآوری تحصیلیتابآوری تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و عملکرد دانشآموزان با اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطهای اهمالکاری تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 51-60]
تابآوری و نقصتوجه- بیشفعالیمقایسه اثربخشی بازیدرمانی انفرادی و گروهی بر تابآوری در دانشآموزان دبستانی مبتلا به نقصتوجه- بیشفعالی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 1-13]
تعامل مادر و کودکاثربخشی برنامه فرزندپروری بر اساس مدل بارکلی بر تعامل مادر و کودک با اختلال رفتاری [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 177-188]
تعامل والد- فرزندیاثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس بر تنظیم هیجان و تعامل والد- فرزندی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی* [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 37-49]
تنظیم شناختی هیجاناثربخشی آموزش مبتنی بر ذهنآگاهی بر تنظیم شناختی هیجان و انعطافپذیری شناختی مادران کودکان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 125-138]
تنظیم هیجاناثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس بر تنظیم هیجان و تعامل والد- فرزندی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی* [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 37-49]
تنظیم هیجانیاثربخشی درمان ذهنآگاهی بر اضطراب و تنظیم هیجانی دانشآموزان تیزهوش دوره اول متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-148]
تنیدگیاثربخشی آموزش مدیریت خشم بر افسردگی، اضطراب و تنیدگی دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-236]
توانبخشی شناختیطراحی بسته توانبخشی شناختی خانواده محور و بررسی تأثیر آن بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 200-215]
توانبخشی شناختیتاثیر آموزش برنامه توانبخشی شناختی بر نیمرخ حافظه فعال دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 97-106]
توماتیساثربخشی صوتدرمانی به روش توماتیس بر مهارت خواندن و مهارتهای حرکتی دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 68-85]
تیزهوشاثربخشی درمان ذهنآگاهی بر اضطراب و تنظیم هیجانی دانشآموزان تیزهوش دوره اول متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-148]
ج
جهت گیری هدفیرابطه جهتگیری هدفی (با نقش میانجی تابآوری تحصیلی) و درگیری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 216-226]
ح
حرمت خوداثربخشی آموزش گروهی مبتنی بر هنر بر اضطراب و حرمت خود دانشآموزان [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 15-28]
حساسیت اضطرابیاثربخشی تکنیکهای بازیدرمانیگروهی بر حساسیت اضطرابی، درماندگی و تابآوری دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 55-69]
حلمسئلهاثربخشی آموزش حلمسئله بینفردی بر مهارتهای اجتماعی و عزتنفس نوجوانان آهسته گام [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
حلمسئله گروهی با رویکرد هنرتدوین برنامه آموزشی حلمسئله گروهی با رویکرد هنر و ارزیابی اثربخشی آن بر نگرش اجتماعی و نشاط معنوی در نوجوانان تیزهوش [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 103-119]
خ
خانوادهمحورطراحی بسته توانبخشی شناختی خانواده محور و بررسی تأثیر آن بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 200-215]
خودتنظیمیاثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر تابآوری و سازگاری دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 107-115]
خودکنترلیمیزان اثربخشی آموزش والدینی بارکلی بر خودکنترلی کودکان دارای اختلال کمتوجهی بیشفعالی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 15-27]
د
دانشآموزان با آسیب شنواییتاثیر آموزش برنامه توانبخشی شناختی بر نیمرخ حافظه فعال دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 97-106]
دانشآموزان دیرآموزتأثیر آموزش ریاضی از طریق برنامههای آموزشی رایانهای بر یادگیری ریاضی و علاقه به ریاضی دانشآموزان دیرآموز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 149-164]
دانشآموزان ناشنوااثربخشی آموزش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان بر انعطافپذیری شناختی دانشآموزان ناشنوا [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 250-259]
درگیری تحصیلیرابطه جهتگیری هدفی (با نقش میانجی تابآوری تحصیلی) و درگیری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 216-226]
درماندگیاثربخشی تکنیکهای بازیدرمانیگروهی بر حساسیت اضطرابی، درماندگی و تابآوری دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 55-69]
درمان ذهنآگاهیاثربخشی درمان ذهنآگاهی بر اضطراب و تنظیم هیجانی دانشآموزان تیزهوش دوره اول متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 137-148]
درمان شناختی مبتنی بر مدل داگاساثربخشی درمان شناختی مبتنی بر مدل داگاس بر نگرشهای ناکارآمد و نگرانی دانشآموزان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 85-95]
درمان فراتشخیصی یکپارچهاثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر نظمجویی شناختی هیجان و همدلی شناختی دانشآموزان با اختلال رفتار برونیسازی شده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-136]
ذهن آگاهیاثربخشی آموزش مبتنی بر ذهنآگاهی بر تنظیم شناختی هیجان و انعطافپذیری شناختی مادران کودکان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 125-138]
ر
رابطه والد-کودکاثربخشی آموزش فرزندپروری براساس تئوری انتخاب بر رابطه والد- کودک و نشانههای بالینی اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 97-108]
رضامندی زوجیتاثربخشی برنامه آموزشی روابط درون خانوادگی بر رضامندی زوجیت مادران و تابآوری خواهران کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 189-199]
رفتارهای چالشیاثربخشی بازیدرمانی با استفاده از شن بر رفتارهای چالشی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
روابط درونخانوادگیاثربخشی برنامه آموزشی روابط درون خانوادگی بر رضامندی زوجیت مادران و تابآوری خواهران کودکان با اختلال طیف اتیسم [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 189-199]
روش آموزش دیویساثربخشی آموزش دیویس بر بهبود مهارتهای خواندن، برنامهریزی و سازماندهی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 45-54]
رویکرد آدلر- درایکورساثربخشی آموزش والدین با رویکرد آدلر- درایکورس بر تنظیم هیجان و تعامل والد- فرزندی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی* [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 37-49]
ریاضیاتالگوی شناسایی استعداد ریاضی بر اساس رویکرد ملاکهای چندگانه در دانشآموزان تیزهوش و بااستعداد [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 45-67]
س
سازگاریطراحی و بررسی اثربخشی برنامه هنردرمانی خانوادهمحور بر سازگاری کودکان مبتلا به سرطان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 89-102]
سازگاری اجتماعیاثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر تابآوری و سازگاری دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 107-115]
سالهای باورنکردنیبررسی اثربخشی مداخله بهنگام والدمحور، مبتنی بر الگوی سالهای باورنکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان کمتوان ذهنی* [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 29-43]
سبک زندگیرابطه علّی سبک زندگی و انعطافپذیری شناختی با سلامت روان مادران کودکان استثنائی با میانجیگری کنترل تفکر منفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 61-73]
سرزندگی تحصیلیتابآوری تحصیلی، سرزندگی تحصیلی و عملکرد دانشآموزان با اختلال یادگیری: بررسی نقش واسطهای اهمالکاری تحصیلی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 51-60]
سرسختی روانشناختیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر سرسختی روانشناختی و نشخوار فکری در مادران دارای دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 71-84]
سرطانطراحی و بررسی اثربخشی برنامه هنردرمانی خانوادهمحور بر سازگاری کودکان مبتلا به سرطان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 89-102]
سلامت روانرابطه علّی سبک زندگی و انعطافپذیری شناختی با سلامت روان مادران کودکان استثنائی با میانجیگری کنترل تفکر منفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 61-73]
ش
شناثربخشی بازیدرمانی با استفاده از شن بر رفتارهای چالشی و اضطراب کودکان مبتلا به اختلال اتیسم با عملکرد بالا [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 1-14]
شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهیاثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر افکار خودآیند منفی و مشکلات خواب دانشآموزان دختر دارای اختلال افسردگی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-12]
شناسایی دانشآموزانالگوی شناسایی استعداد ریاضی بر اساس رویکرد ملاکهای چندگانه در دانشآموزان تیزهوش و بااستعداد [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 45-67]
شیوعفراتحلیلی بر شیوع اختلال کاستی توجه و بیشفعالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 165-177]
ص
صوتدرمانیاثربخشی صوتدرمانی به روش توماتیس بر مهارت خواندن و مهارتهای حرکتی دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 68-85]
ع
عزتنفساثربخشی آموزش حلمسئله بینفردی بر مهارتهای اجتماعی و عزتنفس نوجوانان آهسته گام [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
علاقه به ریاضیتأثیر آموزش ریاضی از طریق برنامههای آموزشی رایانهای بر یادگیری ریاضی و علاقه به ریاضی دانشآموزان دیرآموز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 149-164]
عملکرد تحصیلیبررسی رابطۀ میان باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای مشکلات یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 116-124]
ف
فراتحلیلفراتحلیلی بر شیوع اختلال کاستی توجه و بیشفعالی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 165-177]
فرزندپروریاثربخشی برنامه فرزندپروری بر اساس مدل بارکلی بر تعامل مادر و کودک با اختلال رفتاری [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 177-188]
فرزندپروریاثربخشی آموزش فرزندپروری براساس تئوری انتخاب بر رابطه والد- کودک و نشانههای بالینی اختلال نافرمانی مقابلهای [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 97-108]
ک
کارکردهای اجراییمقایسه نیمرخ کارکردهای اجرایی کودکان با نارساییتوجه/ بیشفعالی و کودکان با اختلال یادگیری ویژه در مقایسه با کودکان عادی: با تأکید بر عدم همبودی بین دو اختلال [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 28-44]
کارکردهای اجراییطراحی بسته توانبخشی شناختی خانواده محور و بررسی تأثیر آن بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 200-215]
کارکردهای اجراییبررسی کارکردهای اجرایی در مولتیپل اسکلروزیس دوران کودکی و نوجوانی با تأکید بر توانایی برنامهریزی راهبردی و مدیریت زمان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 13-23]
کمتوان ذهنیبررسی اثربخشی مداخله بهنگام والدمحور، مبتنی بر الگوی سالهای باورنکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان کمتوان ذهنی* [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 29-43]
کنترل تفکر منفیرابطه علّی سبک زندگی و انعطافپذیری شناختی با سلامت روان مادران کودکان استثنائی با میانجیگری کنترل تفکر منفی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 61-73]
کیفیت دلبستگیاثربخشی بسته آموزشی تعامل والد- فرزند بر کیفیت دلبستگی کودکان دارای تعامل مادر-کودک ناکارآمد [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 237-249]
م
مداخله بهنگامبررسی اثربخشی مداخله بهنگام والدمحور، مبتنی بر الگوی سالهای باورنکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان کمتوان ذهنی* [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 29-43]
مدیریت خشماثربخشی آموزش مدیریت خشم بر افسردگی، اضطراب و تنیدگی دانشآموزان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 227-236]
مدیریت زمانبررسی کارکردهای اجرایی در مولتیپل اسکلروزیس دوران کودکی و نوجوانی با تأکید بر توانایی برنامهریزی راهبردی و مدیریت زمان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 13-23]
مشکلات خواباثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر افکار خودآیند منفی و مشکلات خواب دانشآموزان دختر دارای اختلال افسردگی [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 1-12]
مشکلات رفتاریاثربخشی برنامهی بخشایشگری در کاهش مشکلات رفتاری برونیسازی شدهی نوجوانان مقیم کانون اصلاح و تربیت تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 86-96]
مشکلات رفتاریبررسی اثربخشی مداخله بهنگام والدمحور، مبتنی بر الگوی سالهای باورنکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان کمتوان ذهنی* [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 29-43]
مشکلات یادگیریبررسی رابطۀ میان باورهای هوشی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای مشکلات یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 116-124]
مقیاس دلبستگی پس از تولددلبستگی والد- کودک در ناشنوایان خردسال: مطالعهای مقایسهای* [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 121-130]
ملاکهای چندگانهالگوی شناسایی استعداد ریاضی بر اساس رویکرد ملاکهای چندگانه در دانشآموزان تیزهوش و بااستعداد [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 45-67]
مهارت اجتماعیاثربخشی آموزش حلمسئله بینفردی بر مهارتهای اجتماعی و عزتنفس نوجوانان آهسته گام [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 75-87]
مهارت خواندناثربخشی صوتدرمانی به روش توماتیس بر مهارت خواندن و مهارتهای حرکتی دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 68-85]
مهارتهای حرکتیاثربخشی صوتدرمانی به روش توماتیس بر مهارت خواندن و مهارتهای حرکتی دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 68-85]
مهارتهای خواندناثربخشی آموزش دیویس بر بهبود مهارتهای خواندن، برنامهریزی و سازماندهی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 45-54]
مولتیپل اسکلروزیسبررسی کارکردهای اجرایی در مولتیپل اسکلروزیس دوران کودکی و نوجوانی با تأکید بر توانایی برنامهریزی راهبردی و مدیریت زمان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 13-23]
ن
ناتوانیهای یادگیریاثربخشی آموزش دیویس بر بهبود مهارتهای خواندن، برنامهریزی و سازماندهی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 45-54]
نارساخوانطراحی بسته توانبخشی شناختی خانواده محور و بررسی تأثیر آن بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 200-215]
نارساخوانیاثربخشی صوتدرمانی به روش توماتیس بر مهارت خواندن و مهارتهای حرکتی دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 68-85]
نشاط معنویتدوین برنامه آموزشی حلمسئله گروهی با رویکرد هنر و ارزیابی اثربخشی آن بر نگرش اجتماعی و نشاط معنوی در نوجوانان تیزهوش [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 103-119]
نشخوار فکریاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر سرسختی روانشناختی و نشخوار فکری در مادران دارای دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 71-84]
نظمجویی شناختی هیجاناثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر نظمجویی شناختی هیجان و همدلی شناختی دانشآموزان با اختلال رفتار برونیسازی شده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-136]
نگرانیاثربخشی درمان شناختی مبتنی بر مدل داگاس بر نگرشهای ناکارآمد و نگرانی دانشآموزان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 85-95]
نگرش اجتماعیتدوین برنامه آموزشی حلمسئله گروهی با رویکرد هنر و ارزیابی اثربخشی آن بر نگرش اجتماعی و نشاط معنوی در نوجوانان تیزهوش [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 103-119]
نگرشهای ناکارآمداثربخشی درمان شناختی مبتنی بر مدل داگاس بر نگرشهای ناکارآمد و نگرانی دانشآموزان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 85-95]
نوجواناثربخشی برنامهی بخشایشگری در کاهش مشکلات رفتاری برونیسازی شدهی نوجوانان مقیم کانون اصلاح و تربیت تهران [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 86-96]
نوجوانان تیزهوشتدوین برنامه آموزشی حلمسئله گروهی با رویکرد هنر و ارزیابی اثربخشی آن بر نگرش اجتماعی و نشاط معنوی در نوجوانان تیزهوش [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 103-119]
نیمرخ حافظه فعالتاثیر آموزش برنامه توانبخشی شناختی بر نیمرخ حافظه فعال دانشآموزان با آسیب شنوایی [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 97-106]
و
والدمحوربررسی اثربخشی مداخله بهنگام والدمحور، مبتنی بر الگوی سالهای باورنکردنی بر مشکلات رفتاری کودکان کمتوان ذهنی* [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 29-43]
ویژگیهای روانسنجیبررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس ارزشهای اجتماعی- هیجانی و تابآوری در کودکان عادی و ناشنوای پیشدبستانی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
ه
همبودیمقایسه نیمرخ کارکردهای اجرایی کودکان با نارساییتوجه/ بیشفعالی و کودکان با اختلال یادگیری ویژه در مقایسه با کودکان عادی: با تأکید بر عدم همبودی بین دو اختلال [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 28-44]
همدلی شناختیاثربخشی درمان فراتشخیصی یکپارچه بر نظمجویی شناختی هیجان و همدلی شناختی دانشآموزان با اختلال رفتار برونیسازی شده [دوره 10، شماره 1، 1398، صفحه 125-136]
هنجاریابیبررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس ارزشهای اجتماعی- هیجانی و تابآوری در کودکان عادی و ناشنوای پیشدبستانی [دوره 10، شماره 3، 1398، صفحه 109-124]
هنردرمانی خانوادهمحورطراحی و بررسی اثربخشی برنامه هنردرمانی خانوادهمحور بر سازگاری کودکان مبتلا به سرطان [دوره 10، شماره 4، 1398، صفحه 89-102]
یادگیری ریاضیتأثیر آموزش ریاضی از طریق برنامههای آموزشی رایانهای بر یادگیری ریاضی و علاقه به ریاضی دانشآموزان دیرآموز [دوره 10، شماره 2، 1398، صفحه 149-164]